גזברות וכספים
תחומי אחריות המחלקה
המינהל אחראי על ניהול כספי העירייה תוך חתירה מתמדת להגדלת מקורות העירייה וניהול נכון של כלל המשאבים העומדים לרשותה.
תחומי האחריות כוללים את המשימות המרכזיות הבאות
- בניית תקציב העירייה וניהולו השוטף תוך שמירה מלאה על החוקים, הצווים וההנחיות.
- גביית הכנסות העירייה ממיסים, אגרות והיטלים
- דיווח חשבונאי בהתאם לכללי משרד הפנים
- ניהול תזרים המזומנים של העירייה (נחוץ?)
- פיתוח כלכלי של הרשות תוך מאמץ להרחבת המקורות התקציביים במטרה להשיא את רמת השירותים לתושב
- ניהול מערך הרכש וההתקשרויות של העירייה במטרה להבטיח הן את טיב המוצרים והשירותים הנרכשים והן את מחירם
- תשלום שכרם ותנאיהם הסוציאליים של עובדי העירייה וגימלאיה
- ניהול מערכת המידע בעירייה ובמוסדות החינוך מתוך כוונה ליעל את התהליכים ולהנגישם הן לעובדי העירייה והן לתושביה
שעות פעילות וקבלת קהל
לתאום פגישה עם גזבר העירייה יש ליצור קשר עם סיגל מורנל, מזכירת הגזבר בטלפון 048299207
בעלי תפקידים
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
טפסי גזברות וכספים
רשימת מסמכים להנחה 2023
הצעת תקציב העירייה לשנת 2021
תמיכות העירייה לשנת 2021
צו המיסים (ארנונה) לשנת 2023
כללים לועדה לענייני גביה
צו המיסים (ארנונה) לשנת 2024
רשימת המסמכים הדרושים להנחה עפ"י הכנסה לשנת 2024
דו״ח ביצוע תקציב 2018 עיריית נשר
צו המיסם לשנת 2025
טופס בקשה לפטור מארנונה בגין נכס ריק
צו המיסים לשנת 2022
פנייה למחלקת גזברות ורכש
טופס בקשה לקבלת מידע מעיריית נשר ע"פ חוק חופש המידע התשנ"ח -1998
הצעת תקציב העירייה לשנת 2019
בקשה לקבלת הנחה בארנונה לפי מבחן הכנסה / הנחת סטודנט
פנייה למחלקת הגבייה
דו״ח ביצוע תקציב 2018 עיריית נשר
תשלום דו"ח באופן מקוון