שאלות נפוצות

איך יוצרים קשר עם העירייה?

את כל הטלפונים ושעות הקבלה תוכלו למצוא כאן

לראש העמוד לראש העמוד

כיצד מדווחים על מפגע?

המוקד העירוני פועל 24 שעות ביממה ומקבל פניות לטיפול בכל נושא המפגעים בעיר.

כדי ליצור קשר עם המוקד העירוני יש לטלפן: 04-671800/106 או למלא טופס פנייה באתר האינטרנט.

לראש העמוד לראש העמוד

איך משלמים חשבונות באמצעות האינטרנט?

לאתר התשלומים - לחצו כאן
לראש העמוד לראש העמוד

כיצד סטודנטים מגישים בקשה להנחה בארנונה?

סטודנטים המבקשים הנחה בארנונה יגישו את טופס הבקשה למחלקת הגבייה.

 

תנאים לקבלת ההנחה:

  1. במידה והדירה שכורה, יש להביא חוזה שכירות.
  2. יש להביא תעודת זהות וספח מעודכן, הכולל את מען המגורים החדש.
  3. במידה וכתובתך הקודמת הייתה מחוץ לנשר, יש לצרף אישור אי קבלת הנחה ממקום המגורים האחרון.
  4. יש לצרף אישור לימודים.
  5. יש להציג הכנסות (תלושי משכרות/מלגה) לחודשים: אוקטובר, נובמבר, דצמבר.
  6. יש להציג תדפיס חשבון בנק לחודשים: אוקטובר, נובמבר, דצמבר.
  7. יש להמציא דו"ח פירוט מעסיקים מביטוח לאומי.
  8. במידה והסטודנט אינו עובד, יש להביא תצהיר שמציג מקורות הכנסה נוספים (תמיכת הורים, חסכונות, וכו').

לשאלות ולפרטים נוספים ניתן לפנות במחלקת הגבייה בטלפון: 04-8299287/8.

 

לראש העמוד לראש העמוד

איך קובעים פגישה עם ראש העיר או עם סגנו?

ראש עיריית נשר וסגניו מקבלים קהל בכל יום רביעי בין השעות 16:00-18:00.

הכניסה בקבלת הקהל - על פי סדר ההגעה.

לראש העמוד לראש העמוד

איפה אפשר למצוא מפה מעודכנת של העיר?

מפת העיר - מעודכנת לספטמבר 2014

לראש העמוד לראש העמוד

איך מגישים בקשה להצבת שלט או לתליית מודעה?

כל הפרטים נמצאים כאן
לראש העמוד לראש העמוד